وسعت پهنه‌های فرونشستی خراسان رضوی در کشور رکورد زد سازمان هواشناسی هشدار داد | تشدید بارش در ۶ استان و احتمال وقوع سیلاب تأکید بر توزیع صحیح و عادلانه دارو و جذب بیشتر سهمیه‌های دارویی در خراسان‌رضوی نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان آیا گرمازدگی می‌تواند باعث مرگ افراد شود؟ کودکان را در خودرو با درب و شیشه‌های بسته رها نکنیم بازنشستگان نگران نباشند؛ معوقات حقوق فروردین بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی و به طور جداگانه به حساب واریز می‌شود (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) اعلام جرم دادستانی تهران علیه دو رسانه جوان خواهرکش قصاص نمی‌شود | اولیای دم راضی به قصاص پسر ۱۷ ساله خود نشدند پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعدوبرق در بیشتر استان‌ها (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) ۴ گروه از افراد نباید زنجبیل مصرف کنند جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) خواص آلبالو از دیدگاه طب ایرانی و مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن، موجب پیشگیری از انواع سرطان‌ها می‌شود ویدئو| نجات نوزاد هفت‌ماهه با همکاری سه آمبولانس زمینی و اورژانس هوایی عدم رعایت مراقبت‌های بهداشتی، می‌تواند سبب تخم گذاری شپش، بر روی مو و پوست بدن شود
سرخط خبرها

فردا (شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱) کدام مدارس تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۴۰۲۹۸
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
فردا (شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱) کدام مدارس تعطیل است؟
با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار، روز شنبه ۲۶ آذر برخی از مدارس در استان‌های کشور تعطیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار در کشور سبب تعطیلی برخی از مراکز آموزشی در روز شنبه ۲۶ آذر ماه شده است.

مدارس استان‌ تهران فردا شنبه تعطیل شد

بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز  ممنوع است و مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک برای روزهای شنبه ۲۶ آذرماه توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود.

از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند. 

همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند. 

مدارس مشهد فردا شنبه (۲۶ آذر ۱۴۰۱) تعطیل شد

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز از تعطیلی مهدکودک ها و پیش دبستانی ها و همچنین غیرحضوری شدن آموزش در دوره اول مقطع ابتدایی مدارس و مدارس استثنایی مناطق هفت گانه مشهد و تبادکان خبر داد.

مهدی اله پور اعلام کرد: مهدکودک ها و پیش دبستانی ها فردا شنبه تعطیل می باشند و آموزش در دوره اول ابتدائی و استثنائی (مقطع ابتدائی) در نوبت صبح در این مناطق به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی توضیح داد: عصر امروز با توجه به شرایط آلودگی هوای کارگروه اضطرار آلودگی هوای مشهد تشکیل جلسه داد و با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان تصمیم بر تعطیلی مدارس ابتدایی شد. 

تعطیلی مدارس البرز

افضلی گفت: شنبه، ۲۶ آذرماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس البرز در دو نوبت صبح و عصر به علت آلودگی هوا تعطیل است و آموزش آن‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

او می‌گوید: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌های البرز نیز در این روز تعطیل هستند.

مدارس در قزوین باز هم غیرحضوری شد

براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان قزوین، مدارس ناحیه یک و ۲ شهر قزوین، شهرستان البرز و شهرستان آبیک، در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر فردا، شنبه ۲۶ آذر ماه غیرحضوری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->